سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پلاک نت

بسم الله القاصم الجبارین
ای دشمن حق ما دلیر و حق پرستیم
برگرد تا سربند یازهرا نبستیم

سلام بر تنها فرزند شهید جمهوری اسلامی که این تنها شهید در تنها قطعه شهدای بهشت زهرا که فقط یک مقبره دارد آن هم پدر عزیز دوست عزیزمان حسین قدیانی است.
چه خبر از حضرت آقا یا همان حضرت ماه؟ چه خبر از جلسات خصوصیتان با حضرت ماه؟ مسخره نمی کنم جدی می گم. چنان در مطالبتان به جای حضرت ماه حرف می زنید و جای ایشان تصمیم می گیرید گویی از معدود خواص با بصیرتی هستید که ارتباطات خاص با حضرت ماه دارید!
چنان از زبان حضرت ماه حرف می زنید و چنان به جای ایشان تصمیم می گیرید که گویی مامور مخصوص ایشان هستید!
بین چند حرامی زنا زاده حامی موسوی منافق نشسته بودم که مطلب شما را به آملی لاریجانی خوانده بودند. حرف مطلب شما شد. بالاتفاق گفتند حضرت ماهتان اینقدر ضعیف است که توانایی تصمیمات بزرگ را ندارد نمی تواند یک رئیس قوه قضائیه را جا به جا کند که تنها فرزند شهید جمهوری اسلامی باید از زبانش حرف بزند و بجای آن تصمیم بگیرد؟
تمام حرف های شما به آملی درست اما شخصا مطلب شما را در راستای اهداف ملعون هایی می بینم که قصد تضعیف قدرت تصمیم گیری ولی فقیه در جمهوری اسلامی را دارند.
گیریم موسوی باید اعدام شود. گیریم آملی لاریجانی به وظیفه اش عمل نکرده و تخلف کرده. مگر حضرت ماه نفرمود اگر مطلبی باشد خودم اعلام می کنم با زبان خودم! شما شدید زبان حضرت ماه؟ البته وقتی خود را تنها فرزند شهید جمهوری اسلامی می دانید بعید نیست مثل هاشمی خوابی دیده باشید یا مثل کروبی ملعون نامه ای از حضرت ماه داشته باشید.
به عنوان یک دوست ، یک هم محلی قدیمی این توصیه را به شما می کنم که در مقام یک وبلاگ نویس عادی و به قول خودتان ارزشی صحبت کنید نه مامور مخصوص حضرت ماه!
با توجه به اینکه اکثر جملات شما در مطلبتان را من هم البته به عنوان یک وبلاگ نویس نه مامور مخصوص قبول دارم نکاتی را در این نوشته دیدم که لازم می دانم تذکر دهم.
اول این را بگویم من نه هابیلیم نه رجاییمم ، نه مهدویم و نه بسیجی. یک وبلاگ نویس ساده که در مراحل مختلف حمایت هایی را از شما هم داشتم.
- فرمودید در فتنه ای که گذشت بچه هایی بودند که وبلاگشان را سنگری برای پاسداری از خامنه ای دات آی آرقرار دادند و در خط مقدم جبهه سایبری بودند و با کمترین حمایت از دولت و حکومت!!!(علامات تعحب را خودت می دانی برای چه گذاشتم!)بدترین فحاشی ها به آنها شد... شد که شد چرا منت می گذاری؟! وظیفه شان و وظیفه مان بوده. مگر برای توی بوق کردن این کار انجام شد اگر بدون حمایت انجام شد.
- گویی به غیر از اینکه مامور مخصوص و دست راست حضرت ماه هستید دست راست تمام 110 هزار بسیجی که در آنجا حضور داشتند هم هستید که از زبان همه آنها نمره می دهید! من هم همان نمره ای که شما می دهید را می دهم شاید کمتر اما این دلیل می شود بشوم سخنگوی 110 هزار نفر؟! از آن 110 هزار نفر چند نفرشان سایبری بودند که بدانند شما بجایشان نمره دادید؟!
- گیریم به حضرت ماه توهین شد. گیرم دستگاه قضا تعلل کرد.... لطف بفرمایید شما در جایگاه خودتان به عنوان یک وبلاگ نویس انتقاد کنید نه به عنوان زبان حضرت ماه و به جای ایشان.
- شما افسر جنگ نرمید؟! تا آنجایی که یادم هست حضرت ماه فرمودند دانشجویان افسران جنگ نرمند.
- شما خود ذغال فروشید؟ چه شغل خوبی. البته فکر می کنم اول چوب فروش بودید که ته سیگاری!(البته از آسمان) روی چوب هایتان افتاد و سوخت و ذغال فروش شدید. افسران حضرت ماه باید  ریه نفس کشیدن داشته باشند که از امام حسین تا آزادی با افتخار باتوم بدست بگیرند و راهپیمایی کنند.
- به آملی عرض کردید می دانید چرا آقا شما را بجای هاشمی شاهرودی بر این صندلی خطیر گمارد. عرض کردید می دانید چرا آقا روی جوانی شما تاکید دارد. اگر دلیل خاصی داشته باشد حضرت ماه خودش خدا رو شکر زنده است و خودش می تواند سخن بگوید. البته اگر نشان مخصوص شما از حضرت ماه را باور کنیم حرف شما درست است.
- دوست عزیز حسین قدیانی در جاهایی از مطلبت ادعا کردی اگر دستگاه قضا عرضه اعدام موسوی را ندارد خودتان اعدامش کنید.شما که در کل مطلبتان به دستکاه قضا گفتید عرضه نداری و نتیجه گیری کردید. پس حالا نوبت شماست دیگه. اصولا وقتی کسانی ادعایی می کنند و انجام نمی دهند من اینطور برداشت می کنم که وبلاگ نویسیشان پروژه ایست و اگر شما اقدامی برای اعدام موسوی(بزودی) نکنید مشخص است که نمی خواهند پروژه شان را ادامه دهید تا همین جا بس است دیگر. ملت هم یادشان می رود که قرار بود بروی و اعدامش کنی. دستگاه قضا که این است حضرت ماه هم که از دید شما آه می کشد و نمی تواند یک رئیس قوه قضائیه را جا به جا کند شما هم که نشان مخصوص دارید بفرمایید اعدامش کنید منتظریم.

جبروتهم تحت اقدام حزب الله
عظمت آنها زیر گام های حزب الله است


نوشته شده توسط : کمیل | شنبه 89 آذر 27 | ساعت 3:56 عصر

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وب سایت مجلات پزشکی عربستان هک شد
وب سایت
مسابقات هک!!!
89 ، سال خیانت دستگاه های دولتی
فتح سایت اسرائیلی
فتح وب سایت آل سعود
آغاز انتفاضه سایبری بر علیه آل سعود و آل خلیفه
نکاتی در باب مستند ظهور نزدیک است
ما ضعیف نیستیم ، مظلومیم
چند سوتی در خود زنی هاشمی
تشکر از شورای هماهنگی فعالین سایبری
کار گروه فنی شورای هماهنگی فعالین سایبری
همایش امت عاشورایی
انتقادی به مطالب مامور مخصوص
گاف نامه 3
[همه عناوین(166)][عناوین آرشیوشده]